5. ledna 2016

Asi se na to rovnou vrhnu

Žádné dlouhé cavyky kolem toho, aneb jak říká moje BíeF "Žádný sraní s mladou paní" - bez dlouhých úvodů a složitých fráziček. Tohle je můj blog. A budu vám v něm psát o tom, jak se mladá a nepřipravená holka rozkoukává v městských rytmech.




Tohle jsem já. Samozřejmě, že nejsem, ale představte si mne takhle. Něcoadvacetiletá zrzka s malýma prsama a velkým zadkem. Mám spoustu problémů s chlapama i s rodinou, pochopitelně, ale hlavní věc, kterou teď řeším, a kterou musí řešit zástupy dalších holek v úplně stejné situaci jako já (jenom si to nejsou často ochotny veřejně přiznat) - jak se mám sakra, čerstvě po škole, uplatnit na tom nenasytným a slabé ovečky požírajícícm trhu práce.
A o tom budu psát, bez obalu a upřímně, protože věřím, že najdu spoustu dalších spolutrpitelek, které se mnou budou rády své zkušenosti sdílet.

Zatím se mějte parádně!
Pac a pusu, Sára!

5 komentářů:

top navigation