29. ledna 2016

Jak si myška s debilním oborem hledá práci

Tak aby bylo jasno, nemyslím si, že můj obor, kterému jsem věnovala (teď už) šest let svého času je debilní. Ale většina společnosti ho tak vnímá. Debilní filosofové a debilní feministky. Kdybyste jen věděli, jakou jsem měla radost, když jsem zjistila, že Cheryl Strayed, jejíž knížku Divočina jsem si zamilovala (a film s Reese Selžicovou byl taky parádní), studovala přesně to samé - kombinaci filozofie a feminismu.





Každopádně, zpět ke mně :-) Hledám si práci. Protože tohle léto už musím školu fakt dokončit - prodlužuji záměrně proto,, že se zuby nehty bráním těm vysokým daním dospěláků :D, ale už bylo toho všeho dost a musím se postavit do chlápáckech bot a vyrazit se rvát za svým osudem. Wow, teď jsem si úplně představila samu sebe v kovbojským klobouku a botách, bílé košili a džínách a s cigaretou v koutku rtů, obkročmo sedící na nějaké silné motorce. Tak nějak mi ta moje předchozí věta zněla.



Tak zas až takovej odvaz to nebude. Ale hledám si práci. Můj kancelářský půlúvazek už mi, s plnýma daněma, stačit nebude. Fňuk. Tak to vypadá, že kapitalismus už mi taky začíná šlapat na paty.
Začala jsem tím, že sjem si updejtla profil na Linkedinu, v bláhové představě, že zrovna po mě nesmírně touží nějaký pohledný headhunter s humanitní profesí.

Oslovila jsem jednoho zaměstanvatele a světě div se - dostala sjems e až k phoovoru. Čeká mě příští týden, tak mi držte palčoury.

A v tu ránu se jakoby utrhl pytel. Zapojila jsem se ještě do jednoho ne-kapitalistickýho projektu (myšleno: práce zadarmo, ale za zkušenosti), na kterej se, upřímně, docela těším. A divy divů pokračuji, skoro to zní jako to moje vysněné scifi s headhunterem, ozvali se mi z jedné neziskovky, u které jsem se před nějakým časem ucházela o práci, jestli bych neměla zájem o jinou jimi nabízenou pozici.


Něco na tom životním optimismu a pozitivním myšlení asi bude.
Takže teď si jdu lehnout do peřin a přemýšlet nad tím, jak příští týden vyhraju loterii. A snad si i (poprvé v životě) vsadím.

4 komentáře:

  1. A čemu byses chtěla věnovat - nebo co bys chtěla aby tě živilo?

    OdpovědětVymazat
  2. Budu držet palce a sledovat, jak to dopadne. Popravdě řeším podobný problém :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek! Sama teď zjišťuji čím dál víc, že je lepší myslet pozitivně. :) Takže hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  4. شركة المثالية للتنظيف افضل شركة تنظيف ومكافحة حشرات بالمنطقة الشرقية
    خدمات نظافة شاملة مع التعقيم والتلميع

    شركة المثالية للتنظيف

    OdpovědětVymazat

top navigation