19. ledna 2016

Fitness smrdí!

Hej víte co je fakt trapný?
Ten můj zadek! :D
A teď se nechystám kňourat nad svojí postavou, spíš jen jsem fakt naštvaná na to, že nemůžu přijít na způsob, jak dát svému tělu to, co potřebuje.





Jsem totiž taková typická hruška. Celkově nejsem tlustá, ale zadek mám pořádnej a k tomu enormní stehna.

A přitom víte co? Fakt se snažím jíst zdravě! A mám to všechno nastudovaný, mám za sebou výživového poradce a přečtenou mimochodem skvělou knížku od Cameron Diaz - Body book.A všemi těmi zásadami se řídím.
Minimum přidaných cukrů, vyhýbám se palmovýmu oleji, místo bílé rýže jím nevyloupanou, místo těstovin semolinu nebo kuskus. Špajzku mám plnou ovesných vloček a luštěnin a maso nejím vůbec.


A kromě toho už dva roky pravidelně běhám - tak dvakrát týdne pět nebo sedum kilometrů. Od ledna jsem navíc najela na půlmaratonový trénink a k dnešnímu dni mám naběháno 80 km/2 týdny. Jsem na sebe fakt pyšná, když se do toho dostanu, připadám si jako jelen co frčí po stráni les neles.

Ale nějaký hmatatený, ideálně vizuální výsledek? Nula k nula. A to doslova. Vypadám furt stejně, své dvacítkové džíny pořád nostalgicky skladuji netknuté ve skříni a váha stále upí nad sedumdesátkou.

A přitom pět let zpátky jsem měla o deset kilo míň a to jsem se cpala majonézou a bílejma rohlíkama. A sport žádnej.

No přijde vám to fér? A jak to máte vy?


Pac a pusu, Vaše Sára

8 komentářů:

  1. Musíš mít supr výdrž a ta poslední fotka jsi ty? Pokud ano, tak vypadáš božsky :) Tak ta váha není problém....

    OdpovědětVymazat
  2. Nelam si s tím tolik hlavu.. jestli jsi na té poslední fotce ty, tak si nemáš na co stěžovat.. ☺ postavu máš super!☺
    Teri the butter

    OdpovědětVymazat
  3. Tento článok je presne ako keby čítam o sebe. Už dlhú dobu cvičím pilates, občas behám. Snažím sa jesť oveľa zdravšie ako ľudia v mojom okolí a výsledky sú minimálne...

    OdpovědětVymazat
  4. Já tedy potřebuju shodit jen pár kilo (taky jsem hruška), ale co jsem se začala opravdu snažit, tak váha jde dolů (sice pomalu, ale jde)a to se ani necpu až takhle extrémně zdravými věcmi jako je neloupaná rýže, vločky, jáhly,... Třeba ti to dělají hormony a prostě nezhubneš, ale běh není nejefektivnější na spalování tuků...ideální spalovací frekvence se při něm hodně špatně udržuje. Být tebou bych na hubnutí zkusila jiný druh cvičení (třeba intervalový tréning)nebo víc posilování (když se zadek zpevní, tak vypadá líp i když na něm nějaký ten tuk zůstane).

    OdpovědětVymazat
  5. Holky, děkuju za podporu i za sdílení vlastních zkušeností. Na tech fotkách bohužel já nejsem :-) Ale vím, vytrvat, vytrvat :))

    OdpovědětVymazat
  6. Hehe, já mám na houby sebeovládání a cpu se horem dolem :D Nejenže nehubnu, přibírám a pak si na smutek dám další sladkost... :D Ale jakmile povolí zuby, bude ze mne krásná latexová kráska!

    OdpovědětVymazat
  7. Ženskou je potřeba mít za co chytit a ne aby se ohýbala ve větru a šlo ji "soplem přerazit"

    OdpovědětVymazat

top navigation